Livet är toppen!

2011



Ja, jag tror rubriken säger allt. Jag mår skitbra rent ut sagt!

Visst, jag låter kanske tjatig om hur bra jag har det och hur kul allt är men visst är det roligare att läsa om att det går bra för någon om positiva rader istället för negativa och ledsamma rader?

Jag har träffat helt underbara nya vänner och min utbildning är faktiskt riktigt spännande. Helt plötsligt har ordspråket "allt som händer har en mening" fått betydelse för mig. Hade jag kommit in på arkitekt hade jag inte lärt känna dessa människor. Visst jag hade säkert träffa massa andra människor, men jag tror att vår klass plus elektroteknik är i en division för sig. Tänk er en salig blandning av människor från hela landet plus en norsk som alla klarar av att prata och skratta och ha kul. Visst låter det underbart? Och tänk er vilken lyx jag har som får möta detta varje dag jag kommer till skolan? Inte undra på att jag trivs!

Just nu sitter jag och pysslar med en diskussion som ska handla om patientsäkerhet. Det är helt klart en utmaning att hitta på något bra att komma med men samtidigt så underbart roligt!

På tal om något helt annat hittade jag en superfin klänning när jag sprang runt i stan idag...bild kommer senare, behöver nämligen råååd!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?