Mardröm

2011



Jag tänkte igår att jag skulle kommentera det som hänt i Norge....men jag gick hela dagen och funderade och där finns inga ord som kan beskriva det som hänt, hemskt , tragiskt, sorgligt, sjukt, skräckfilm....inga ord är hemska nog.

Och varför hann han gå runt i nästan 2 timmar innan någon kom och stoppade det? Visst är det lätt att vara efterklok och lätt för mig att säga. Därför nöjer jag mig med att säga att det som har hänt borde inte få hända. Bara tanken på alla som blev jagade av en galning varav några inte hann undan medans andra får leva med minnet för resten av sina liv....jag ryser.

Så igår och idag och ett bra tag framöver har jag alla mina tankar hos dem som drabbats.

Nu ska jag njuta extra mycket av att spendera tid med familjen, ni borde göra detsamma ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?