3 december

2011



Nej men ser man på, jag bloggar IGEN!

Antagligen mest för att jag lär spendera i princip hela dagen framför datorn men vad gör det när det är full storm och regn där ute? Föhoppningsvis kommer jag kunna bocka av en del saker på min to do lista senare!

Har redan fått klart en sak så nu återstår en rapport, en labbrapport och skriva önskelista (ja det hör ju till, även om jag är i äldsta laget) samt räkning av matte och fysik, tagga tentaveckor liksom!!

Hursomhelst, innan jag tar mig an nästa uppgift tänkte jag bara visa en grymt snygg tröja jag köpte igår, för ovanlighetens skull traskade jag in på lindex och se så bra det slutade, visserligen 200 kronor fattigare men en snygg tröja rikare!




Annika

http://artificial.webblogg.se/

Jätte fin blogg!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?