Smockat schema!

2010



Hej på er!

Jag har haft fullt upp och hunnit med så sjukt mycket saker denna veckan, förutom att blogga....

I tisdags fyllde jag 18 år och hade den bästa födelsedagen på läääänge!

Börjde med att jag blev väckt av väldigt falsk: vi gratulerar sång och fick presenter av familjen. Efter det bar det av mot skolan där en massa gratulerande kompisar väntade. Underbart var det ♥. Efter skolan kom pappa och hämtade mig så jag skulle slippa vara hemma mitt i natten (haha skämt åsido). Efter en liten stund hemma och tid till att byta om bar det av in mot Malmö igen där familjen bjöd på mat på Jensens böffhus och senare tårta när vi kom hem.

Tack alla som var med och gjorde min 18-årsdag underbar ♥

Annars har veckan bara knatat på i vanlig takt, skola, läxor och lite kompisar såklart. Visst ja! I torsdags hamnade jag också på ett event med bikbok och veckorevyn med blondinbella. Shoppade världens grymmaste strupmbxyor och fick med mig en väldigt välfylld goodiebag!

Och nu till igår. Min första "riktiga" kväll som vuxen. Jag fick äntligen gå ut på dem riktiga ställena och igår blev det KB med massa fina vänner! Kan säga att det var längesedan jag hade så underbart kul!!

Nu tror jag inte att jag har något mer att säga än att ni lär få nöja er med denna uppdateringen eftersom det är dags att fira mig med ett litet släktkalas ikväll.

Njut av bildregnet:



Den superfina blusen jag fick i present


I goodiebagen: Vitamin well, maybelline läppglans, oasis hårprodukter, tidning, tröja, maybelline nagellack (äntligen är jag stolt ägare till ett svart lack) turkos ring.


En superfin ring jag fick i present.

Nu ska jag ta och fixa till mig lite.

xo









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?