28 september

2010



Hejsan!

Hoppas allt är bra med er och att ni njuter för fullt av höstvädret. För visst är det underbart? Löven som faller till marken, den friska luften utomhus och att kunna sitta inomhus utan att ha dåligt samvete.

Idag har jag en relativt lugn dag framför mig. Börjar inte skolan förräns 3 och går till 4 så innan dess hade jag tänkt fixa lite körkortsteori och pyskologi inför provet på torsdag.

Efter skolan får jag stanna kvar i stan eftersom att det blir jobb även ikväll. Dock har jag planer på att försöka hinna in om monki för att kolla in en plånbok jag har spanat in mig på. Så grabbar, håll tummarna för att jag hinner.

Nu ska jag plugga!


Den mullvadsfärgade siktar jag in mig på. Är ni lika sugna på en som jag är så kostar den 80 och finns alltså på Monki.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?