Jag kom in!

2010



Woohoo, jag har äntligen lyckats komma in på min blogg så nu kan ni ju glömma att jag loggar ut härifrån...skämt åsido...

Min helg har varit helt underbar, vilket ni kanske märkt på den klanderfria uppdateringen? eller?

I fredags rörde jag inte på en fena, eller jo, handen som gick mot godisskålen men inte annars. Kollade idol och måste berömma Jay, trots knarkskandalen, jag rööööös när han sjöng Like a prayer...

Igår var't det först dags för jobb och sedan hem och in i duschen för att tagga till! När allt var klart och fixat tog jag bussen och mötte upp Lina för att åka på förfest till Amanda. Senare på kvällen (läs natten) drog vi ut och gjorde Malmö osäkert, Slagt och white stod på schemat.

Vill ni ha lördagen beskriven med ett ord?

KÄRLEK

Idag har jag först jobbat lite och snart ska jag börja plocka fram lite läxor, det tar emot men jag måste!

Men först bjuder jag på lite bilder från helgen:

Bilderna kommer senare...tekniken vill inte sambarbeta idag...

C -ya







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?