Första snön

2010



I gårkväll och natt kom den första snön och i morse när jag vaknade var det heeelt vitt på marken, kan ju säga att det var betydligt lättare att gå upp i morse.

Morgonen fortsatte med att vi satt fast i cirka 45 minuter på motorvägen, HELT STILLASTÅENDE så istället för att det tog 40 minuter till mässan vi skulle till tog det 1 timme och 20 minuter...man kan bara älska snö, eller?

Mässan var väl helt okej...dock inte riktigt vad jag hade tänkt mig...För andra gången på 2 dagar krossades min dröm om arkitektyrket men jag ska inte ge upp, inte än, jag måste komma in, det är verkligen detta jag vill, jag vill det så otroligt mycket!

För övrigt så välkomnade jag vintern i converse...inte det smartaste draget men vad gör man när man inte har några riktiga vinterskor?

Så när allt plugg är avklarat ska jag se till att ta mig in till stan och köpa ett par ordentliga skor, lutar år curlingkängor med supermycket ludd inuti....

Nu ska jag ta och plugga lite matte, håll utkik efter lite tips här på bloggen sen!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?