Sweet 18

2010



2010, året då jag och alla andra 92-or fyller 18. Väldigt många av mina vänner (dem få vänner jag har) höhö nej, jag skoja bara. Anyway, dem fyller 18, tar körkort, går ut och festar men jag sitter kvar hemma och väntar...väntar på bättre tider eller bara att tiden ska flyga förbi i sommar, flyga förbi så snabbt att det känns som att det är min tur att fylla 18 år imorgon.

Och nu till det jag tänkte säga från början, det andra var bara en liten tanke jag kom på när jag fastnade på facebook bland alla födelsedagsbilder.

Nej, jag tänkte visa upp en grym ring jag spanat in på hm men såklart fanns den inte på deras hemsida så de får väl bli en annan dag antar jag...

Nu ska jag försöka plugga lite innan jag kastar mig mot soffan.

Ha're bra!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?