18 juni

2010



Godmorgon sunshines!

Notera att:

1. klockan är bara strax innan halv 10 och jag har redan hunnit käka frulle, borsta tänderna och städa under alla massiva klädhögar på mitt rum och damn it feels good att ha det gjort. Nu kan jag typ bara slappa resten av dagen!

2. Jag bloggar. Fråga mig inte hur det kan komma sig men jag börjar kanske tröttna på the sims 3 kanske?....höhö nej jag bara skojade.

3. Det är molnigt, alltså blir det ingen solstol i trädgården idag (vilket iofsig kan vara anledningen till att jag bloggar)

Jag hade också tänkt överraska er med lite bilder på mina inköp efter en supermysig dag i stan med min kära syster.... 7 ½ timme ren shopping blev det, och även ett x antal hundralappar fattigare men det var det värt. Nu till problemet med varför det inte blev några bilder: JOHANNA.
Precis när jag skull knäppa av en bild på kläderna släcks hela rutan och "NO BATTERY" lyser upp hela skärmen. Tack för den liksom. Menmen, inte värre än att jag nu lagt kameran på laddning så håll utkik, jag lovar att det kommer upp bilder.

Nu ska jag fortsätta kolla med min vanliga morgonkoll på datorn: Bloggar, Facebook och msn.

Tjohaaj!

Btw, såg precis, sommarlovsmorgon spelas in precis vid min skola....Det ni!

Dagens låt: Jag är sen jag vet, den är inte ny, men det vet jag, har faktiskt lyssnat på den ett tag. Dock sitter den som karlssons klister i skallen. Och vänta tills refrängen innan ni stänger av och HÖÖÖÖÖÖJ VOOOLYYMEEEN, annars suger den ganska hårt!




Johanna

http://johanniserica.blogg.se/

Det var inte mitt fel att där inte var batteri!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?