Sunes sommar 2?

2010



Tvättmaskinen kör för fullt...den behövde väl bara en powernap efter att konstant ha varit igång sen sent igårkväll och tidigt i morse så nu är iallfall det problemet ur världen.

Nu kommer dock Johanna och berättar om sina fina byxor där hon satt sig i tuggummi, smart syrra det där...så det får bli nästa projekt, tuggummi borttagning.

Har hört att frysen ska funka? Någon som vet?

Förörvrig börjar situationen här hemma påminna om sunes sommar, alla har smått panik och det är kläder, fotbollssaker, solkräm m.m i princip heeela huset...

Jaja, en sak har jag iallfall kommit fram till, det får dröja ett tag tills jag flyttar hemifrån..tvättning och allt inom det området är inte något för mig...börjar smått känna mig som en hemmafru, inte bra enligt mig...

Nej, nu ska jag gegga med tuggummit,

Njut av ett klipp från sunes sommar sålänge!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?