2 juli

2010



Morsning korsnin!

2 juli visar datumvisaren idag vilket betyder att min fina vän Carro fyller 18 år, GRATTIS, GRATTIS till henne.

Idag är det även fredag och ännu en vecka har gått på sommarlovet...7 veckor kvar innan allvaret börjar igen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men jag får ta det som det kommer helt enkelt, kan vara skönt att inte planera upp något alla dagar. Jag ska iallfall fota mina inköp från när jag var i stan med Carro i onsdags.

Just det, sen var jag ju på Ven igår också, heelt underbart var det. Vädret var helt perfekt, vi cyklade runt i bikini-överdel och det var bara så mysigt!

Nej, nu ska jag städa rummet och fota kläderna,

Hörs senare!


TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK Frida! :D Det va riktigt mysigt på Hven!! :D <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?