Dag 13 - Mina rädslor

2010



Hmm..jag tror att jag har ganska många saker som jag är rädd för. Kanske inga stora men lite små här och var. Några exempel är spindlar, ormar, maneter, båtar och djupt vatten. Men de flesta av dessa är ungefär samma som de flesta är rädda för så kanske inget direkt intressant.

Dock den sista med djupt vatten vet jag inte riktigt varför egentligen. Vi har varit i thailand många gånger på snorkelturer där man inte bottnar men jag har ändå hoppat i och inte kännt något speciellt förutom de sista gångerna. Det går bara inte, jag får panik när jag inte kan sätta ner fötterna på bottnen och bara gå upp ur vattnet utan jag måste simma och klättra upp på en båt. Känslan av att bara inte kunna sätta ner fötterna är hemsk enligt mig.
Så ja, snorkelturer är väl inget jag direkt kan rekommendera.

Båtar är också en sån sak jag bara inte klarar av. Man åker mitt ute på vattnet i en sak som flyter och kan inte göra något om det skulle bli något fel på båten. Är man tillräckligt långt ut ser man inget mer än vatten vilket får mig att freaka ur mest...

Så ja. varför åker jag ens till Thailand om jag hatar djupt vatten och båtar? Haha







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?