Cogito, ergo sum

2010



Hej i snön,

Kommer inte ihåg när det snöade såhär mycket sist, det är verkligen helt galet och blåser gör det också. Blev en ganska lång dag i skolan idag tack vare ett möte om studentmössor. Innan kändes 1½ år som en evighet men nu känns det verkligen som det börjar närma sig.
Det låter kanske lite tidigt att va ute och börja med det redan nu men tiden går så snabbt, speciellt nu när det börjar närma sig vår :)

Efter mötet var det värsta stormen för oss vi västra hamnen och det tog nog dubbelt så lång tid att ta sig till busshållplatsen än vanligt, sjukt segt. Jag och Carro kände att vi behövde snacka av oss så vi satte oss på espresso house och tog en fika innan bussturen hemåt påbörjades. Lyckades också hitta en skitfin väska idag, hihi.

Först hoppade vi på 100 bussen men det visade sig att den bara gick till Höllviken vilket var fine för mig men inte för Carro, så vi hoppade av i Vellinge pga nödsituation (kissnödighet) och väntade sedan in en 100 buss som gick ända till falsterbo.

Efter en 1½ timmes hemfärd och promenad i 50 cm djup snö I CONVERSE, är jag och speciellt mina tår djupfrysta....

Nu måste jag plugga.

Pusshej







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?