28 februari

2010



Hej,

Söndag igen och tyvärr sista dagen på detta sportlovet.

Dagen började med att mamma och pappa skulle till Svedala för att kolla lite tyger och gardiner och jag fick även köra det mesta av vägen dit. Väl där kom dem ganska fram till att där inte fanns något kul så vi åkte vidare till stoff och stil. Fick även köra hem därifrån och jag tycker det är superroligt.

Jag vet att jag inte är någon naturbegåvning på att köra direkt, men övning ger färdighet, right?

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska knåpa ihop en ny bloggdesign eller bara dryga mig framför datorn lite till...jobbigt i-landsproblem.

Just det skulle tipsa om denna låten också från igår, tycker det är en grym partylåt, lite synd att hon inte gick vidare bara men ja, det är kanske en helt annan grej att se det live....


Sorry för det dåliga ljudet men den bästa jag kunde hitta....

Tudels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?