21 februari

2010



Yo,

Äntligen är det lov och som jag har längtat!

Än så länge har jag inte fått in lov-hastigheten men det gör inget, sålänge jag slipper skolan och läxorna ett tag är jag nöjd.

Igår jobbade jag först en stund på dagen och drog sedan hem och duschade och allt. På kvällen åkte jag till min kompis Alexandra som fyllt 18 OCH fått körkort. Hade verkligen superkul och ville inte att kvällen skulle ta slut. Jag tror aldrig jag dansat så mycket som jag gjorde igår..haha och det straffar mina fötter mig för idag...

Kom hem vid 2 halv 3 i natt och vid 10 var det upp och hoppa igen för att åka till jobb....Visst ja, hann också vara vaken en stund vid 4 för att säga hejdå till min syster som åkte till Idre i en vecka imorse.

Nu har jag jobbat klart för idag och sitter och tar det lugnt och försöker komma på en naijsig bloggdesign...dock är skallen väldigt trögstartad idag så jag funderar på om jag ska ta och baka kladdkakemuffins istället...

Nu till det jag egentligen skulle göra, jag är helt nerkärad i denna låten...blanding av alla låtar man någonsin skulle vilja blanda, typ..



Nej, bloggdesign tror jag det blir....vi får la se.

<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?