Maaaan

2010



9-timmars dagar är inget att skoja om!

Därav den dåliga uppdateringen också....

Julkorten bara väller in och det känns som att dem aldrig kommer ta slut, postnumrena snurrar i huvudet på mig och händerna är så torra att jag har fullt med vita rynkor på dem av alla brev jag sorterat.

Men jag ska inte klaga egentligen, där finns ju er som inte har något jobb, så jag ska vara tacksam för det jag har.

Men förhoppningsvis blir det bättre, man kan ju hoppas på att det inte bir övertid fler dagar och att jag då bara jobbar mellan 9-16 så hinner man lite mer om dagarna.

Skulle behöva plocka fram kläder och även plugga lite (ja man har inget liv sista året på gymnasiet helt enkelt)

Nog om mig, nu ska jag gå och njuta av att ha jobbat klart för dagen!

Adios!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?