Dag 05 - Mina syskon

2010



Som jag skrev i presentationen av mig själv har jag alltså en syster vid namn Johanna. Hon är 15 vårar gammal och ska till hösten börja i gymnasiet. Fast hon kommer fortfarande vara lillasyster som typ går i 5an, även när hon tar studenten.

Även om hon vissa gånger kan vara en pain in the ass så är hon ganska grym ändå. Stunderna när vi skrattar, åt, med och tillsammans med varandra är fler och större än stunderna vi skriker på varandra. Även om det ibland kan låta som att 3dje världskriget är på väg att bryta ut (det enda som saknas är atombomben).

Men det är sånt man får ta, vi är ju trots allt tjejer båda två ;)

Hon är nog också en aning bortskämd, i alla fall av mig...

Kort och gott: jag älskar henne, min lilla lillasyster som aldrig kommer bli stor i mina ögon.




ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

http://ellminas.blogg.se/

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram


Johanna

Älskar dig med! <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?