Problem?

2009



För ett tag sedan jag pratade med en kompis om vad vi hade att se fram emot fick jag reda på att hon skulle till en annan kompis på klädbytar kväll. Då var jag inte bjuden men tänkte att det kanske skulle komma. Förra veckan när jag var i stan med samma kompis och en annan var jag fortfarande inte bjuden men den andra kompisen fick en inbjudan.

Jag har fortfarande inte blivit bjuden och bara undrar? varför är det så svårt att inte bjuda alla? Hade det varit fler som inte hade blivlit bjudna kunde jag förstått det, isåfall hade det kunnat vara att hon bara ville ha ett litet, men när man är ensam om att inte bli bjuden börjar man undra vad man gjort för fel.

Tycker det är tråkigt att det ska bli såhär men jag vet nästa gång vem jag ska välja bort om det blir för många.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?