O en två tre fyr

2009



Slänger bara in ettt supersnabbt inlägg innan jag ska iväg och dansa och sen till en kompis över helgen.

Vi ska fixa lite uppdrag för den poängjakten vi har i skolan och bara ha en kul helg.

I morse när jag skulle packa så tänkte jag att jag tar en väska som har brukar ha till idrotten, jag ska ju bara vara borta en dag så det borde räcka. SÅ FEL JAG HADE!. Det blev en rullväska som är på gränsen till att sprängas. Fattar inte hur jag lyckas få med mig så mycket...Men jag tänker alltid och lägger först ner det nödvändiga och sen kommer allt som kan vara bra att ha, typ en extra tröja, ett par extra jeans och vips så är det smockat med kläder.

Nej, nu ska jag kolla en extra gång så att allt är med...

Hejsvejs!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?