Espressohouse.

2009



Glömde skriva om dagen.

Blev som sagt en tur in till stan där jag köpte mina underbara höstskor och sedan kollade lite andra affärer innan jag mötte upp en kompis och hans kompis. Gick sedan runt lite och kollade innan vi mötte upp Cassandra och även Carro sen.

Det var tänkt att vi skulle träffa några fler och fika med dem också men dem hittade någo nytt cafe och vi fastnade på espressohouse.

Jag hade verkligen en helt underbar eftermiddag, tack till er som förgyllde den <3

Nu blir det snart idol för hela slanten.


Carro

Tack själv hjärtat<3 vad hade jag gjort utan dig, du är en av de få vänner jag har som verkligen kan sätta sig in i samma situation och förstår allt jag menar utan att behöva säga ett ord<3 TACK<3


Frida

http://fridafina.blogg.se/

AW tack själv <3<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?