HELG!!

2009



Äntligen är det helg och den jobbigaste skolveckan på länge är över.

Kom till skolan vid nio och gick på mattehjälp tills jag ett tal senare gav upp hoppet om att kunna göra fler tal. Efter det visade det sig att jag egentligen började kvart i 1 och inte halv tolv som jag trodde så jag följde med Carro in till stan där vi mötte upp Amanda och Katta och tog en syupermysig fika. Jag har verkligen de bästa vännerna, man blir alltid superglad när man umgås med dem. Efter ett tag åkte jag tillbaka till skolan och jag hade engelska, fysik och sedan basgrupp.
Efter skolan åkte jag och Johanne in en runda till Hansa och kollade lite rea och jag spanade efter en vanlig vit tröja som jag till slut hittade. För tillfället är jag inne i en nagellacksperiod så jag hittade ett lila ( på rea) och ett rosa med glitter så att mna kan göre glittrig manikyr. Stödde också rosa bandet genom att köpa det tydligen, alltid något bra med att ha nagellacksmani...

Nu ska jag bara ta det lugnt och förhoppningsvis loggar Amanda in på msn så att vi kan ha vår dagliga dos av killsnack ^^

Nu ska jag kolla in lite bloggar och kanske måla om naglarna.

Kisses!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?