11 oktober 2009

2009



Snacka om att dagen har gått i 190!

Ända sedan i morse har jag haft fullt upp.

Morgonen började med att jag åkte upp och kollade på en av Johannas matcher, känner mig som världens duktigaste storasyster, höhö.

Efter det bar det iväg till jobb, skönt att det inte var så många folk idag så att man slapp panika fram och tillbaka. Vid klockan 3 kom mamma och hämtade mig och så åkte vi tillbaka till cupen och kollade på ännu en match. Gissa om jag blev stolt när Johanna gjorde mål, har nog aldrig skrikigt så mycket när det gäller fotboll.

Dagen fortsatte och jag häll mig på turneringen och Johannas lag gick till final, där de tyvärr förlorade på straffar.

Nu har jag varit hemma en stund och tänkte at jag skulle zappa lite mellan tv-kanalerna i hopp om att det ska vara något roligt på tv.

Toodels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?