O R K A R I N T E

2009



Kom precis hem från en runda i stan, det kändes liksom lite mer lockande än att sitta hemma och göra tyska även om jag hade behövt det...
Hittade ett svart långt linne och ett rosa ribbat linne, visar senare. När vi var som allra tröttast så fick jag ett ryck och kände att jag bara var tvungen att gå in på systrarna greene och vad hittar jag då? Jo, ett skrivbordsunderlägg jag har letat efter jättelänge så idag blev det mitt. Tänk att det kan göra så mycket, hela rummet blev finare på något sätt och helt plötsligt fick jag panik och tycker att alla kläder som ligger överallt ser värre ut nu än innan. Borde kanske ta tag i det och plocka undan.

Kvällens planer:

♥ Plocka undan kläder

♥ Börja på tyska intervju

♥ Skriva engelskan

♥ Ta det lugnt

Känner redan att den sista punkten kommer att strykas...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?