Neeeej

2009



Har nu kommit hem från skolan efter att ha suttit och lyssnat på redovisningar i nästa två timmar... dryygt. Efter det bar det iväg till mammas jobb för att handla lite till ikväll. Det är tänkt att jag ska till stranden och grilla och ha det trevligt men jag börjar undra hur det blir med det, det kommer nämligen lite regnskurar då och då, inte kul alls. Jag får hoppas på att det klarnar upp tills dess.
Skolan idag var ganska lugn, hade nationella hörförståelse idag i tyska, visserligen kan jag inte påstå att det gick bra men jag tror jag klarade det iallafall. Efter lunch var det dags för vår redovisning om Spice Girls, den gick också helt okej måste bara lära mig att inte vara så nervös varje gång jag ska redovisa, orden fastnar i munnen på mig.

Visst ja, uppdraget jag och Alexandra skriver tills på fredag har vi fått feedback på i svenska och samhälle och båda dem två var bra, alltså är det bara naturkunskapen som vi ska få klartecken ifrån om det är bra eller dåligt. Fick också reda på att jag fick VG i matte A nationella. Wiie!

Nu ska jag ta det lugnt och göra soldansen, var hälsad ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?