Losing you

2009



Slutade i skolan vid 4 efter en timmes idrott där vi idag gjorde lite av varje. Det var tänkt att vi skulle ha aerobic men det hade blivit något fel så istället blev det en nödlösning...

Efter skolan kollade jag en runda i stan efter en klänning till avslutningen dock utan resultat. Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till mobilia en kort runda och sen. Tyckte att jag skulle vara duktig i morse så jag cyklade (mest för att hinna i tid till skolan). Men jag tänkte inte på att jag kanske skulle åka med pappa, alltså fick jag hoppa ur bilen vid pizerian och cykla hem tillsammans med alla knott.

Tänkte att jag kanske skulle ta och fixa det sista på vårt uppdrag men nej, jag orkar inte så det får vänta.

Grymt bra låt:









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?