Backyard

2009



Har kommit hem från skolan nu efter nationella i matte b. Tycker verkligen att vi förtjänade att sluta nu eftersom vi började redan klockan åtta i morse...
Provet var mycetk lättare än vad jag trodde det skulle vara och det kändes väldigt bra, men man vill inte säga för mycket det kan ha gått skit också.
Direkt när jag kom hem blev det att byta om till svalare kläder och sen direkt ut för att njuta av solen i trädgården. Passade också på att släppa upp pitbullen (skutt). Hade honom i knät när jag åt ett digestive kex och han är galen i det så självklart skulle han också ha några tuggor. Har en film på honom när han äter, man kan nästan tror att han gör vadsomhelst för att få smaka.

Lite senare idag så blir det antagligen att jag och min mutter och kanske mormor drar till stoff o stol, måste handla lite tyger till dansuppvisningen om två veckor, ska bara vänta på att mamma kommer hem från frisören.

Nu ska jag ut i solen och njuta av att matte b är över och plugga lite till matte a imorgon...

Ha de bra i solen! ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?