Entrè

2009



Dagen börjar med att jag bestämmer för att hoppa på 7an där Alexandra och hennes kompis väntar. Precis när jag ska gå fram för att kunna hoppa på bussen så kör den förbi!! Så där står jag och ser dem åka förbi, jippi. Istället får jag vänta på 2an vilket också går bra men ändå...
När jag kommer till skolan flyter allt på ganska bra och vi har bearbetning av vårt arbete hela dagen. Efter lunch blev det också ett möte med SYV om att Josefajn skulle vilja byta till Kunskap.
Självklart gick det bra och nu känns det riktigt roligt =D

Efter skolan bar det av till det nya köpcentrat Entrè. HJÄLP! jag har nog aldrig sett så mycket folk på ett köpcentrum i Sverige förutom Ullared då...
Trots trängseln lyckades jag hitta en tunika och present till Johanna somm fyller år på lördag.

Nu sitter jag här, väldigt nöjd över att ha mailat in min analys och ska strax ner och mysa lite med familjen framför tv:n

♥LOVE







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?