Etthundrasjuttioett

2009



Blev inte att skriva något igår, hade inte riktigt lust och sen hade jag inget roligt att skriva om så...

Igår sken äntligen solen så jag satte mig utomhus en stund med världens mysigaste kanin. Men eftersom att det fortfarande blåste så blev det kallt efter ett tag, istället började jag pilla med pärlorna idag igen och hittade några fler att ta isönder och göra nya av. Det blev ett till armband som passar ihop med de andra två jag gjorde i lördags. Gjorde inget särkilt, slappade mest och det var hur skönt som helst.
På kvällen tittade jag på Queen Sized, sjukt bra men ändå så sorglig.

Idag ska jag nog inte göra något särskilt, kanske ut och springa en liten runda och sitta i trädgården om det inte blir för kallt. Tyvärr har det inte slutat blåsa än...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?