Österlen

2009



Matchen igår gick bra och Malmö vann med 2-0 WOHOO!!. På kvällen blev det grillning hos några kompisar, lyckades också få rödvin över hela mig men det gick bort i tvätten förutom lite på mitt linne, men äh shit hapens, därför finns mamma som kan trolla.

Idag har hela familjen varit på en utflykt till Österlen där vi åkte ånglok, yrade runt och gick i hamnen i Simrishamn. Det där första med ångloket var kanske inte min favorit men tja, det var inte så farligt heller. Vädret var iallafall helt underbart och mamma fick nog en bra sista semesterdag hoppas jag.

Nu är jag helt slut så jag går väl ner och sätter mig framför tv:n snart.

Lite bilder, fler kommer kanske om ett tag.



Ändstationen innan vi åkte tillbaka.


Vagnarna.


Fika i bladens skugga.

Toodels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?