Malmöfestivalen today

2009



Godmorgon, solen skiner och än så länge är det helt okej väder, hoppas bara det håller i sig till ikväll då det antagligen blir en runda in till Malmöfestivalen som börjar idag. Har skickat iväg några sms också till lite kompisar, hoppas bara de flesta kan följa med.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske se twilight en gång till, höhö. För er som har missat den, akta er, om man läser böckerna och ser filmen blir man beroende, helt sjukt är det. Det är speciellt en del i filmen jag skulle kunna se hur många gånger som helst. Borde kanske ta och leta upp det på youtube...

Nej, dags att fixa sig så att man inte sitter här hela dagen.

Bye

Visst ja, såg att jag hade fått 7(!) kommentarer på mitt förra inlägg, keep it up that way alla läsare!! =)


du är tillagd:D


Minnie

http://www.minnies.se

Hej vännen, det skulle vara jätte snällt om du vill kika in i min blogg och säga vad du tycker. Den är ganska nystartad och jag vill förbättra den, så din åsikt betyder mycket. Du får också berätta om det är en blogg som du kan tänka dig att läsa. Kram Minnie :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?