Life as we know it.

2009



Satt och kollade igenom en hemsida där man kan kolla på lite oliak tv program när jag kom och tänka på ett program som gick på kanal 5 för väldigt längesen. Så jag satt och klurade på vad det nu var det hette tills jag kom iden att gå in på kanal 5:s hemsida och kolla där och då kom det fram. Life as we know it var det ju!!. Så nu bara måste jag kolla in det, om jag lyckas hitta en hemsida som visar det...

Stan var väldigt trevligt och vi fick vad vi letade efter. Johanna fick ett par jeans, precis som planerat och jag hittade en tröja inne på Vila ( inte så planerat). Lyckades också komma ihåg att köpa displayskydd till digitalkamerorna.

Hittade också ett par jeans inne på Gina tricot, exakt sånna jag drömt om så dem ska jag nog ta och köpa nästan gång jag drar in till stan.

Nej nu ska jag ta och fortsätta leta, toodels!


johanna

http://johanniserica.blogg.se/

Grisen , nöffar och grymtar när du öppnar kylskåpsdörren Haahha :P







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?