Kissies.se

2009



Ja, nu är det väl min tur att tycka till om denna blondin. Jag vet att hon har väldigt många fler läsare än vad jag har, men seriöst, Varför läser man hennes blogg?

För någon månad sen hittade jag hennes blogg för första gången och tyckte att hon verkade vara en lite överdriven blondin men ändå med fötterna på jorden. Men sen började jag följa bloggen och jag fattar inte hur man kan vara så totalt korkad. Hon skryter nästan alltid om hur mycket pengar hon tjänar på bloggen, hon tjatar alltid om att hon är sååå mycket bättre än alla andra just för att det är så många som följer hennes blogg.

För någon dag sedan när jag kollade in på hennes blogg igen såg jag att hon hade förstorat läpparna för andra gången och idag lade hon ut en bild på sig med sina "skitsnygga" läppar. Enligt mig ser det ut som att hon har fått ett getingstick och svullnat upp. Inte nog med att " alla vill vara som mig" så trampar hon på sina läsare. Någon hade skickat ett mail där personen frågade varför hon köper kläder på tillexempel Ginatricot om hon nu har så mycKet pengar. Vet ni vad hon svarade?
" Kan inte svaret vara väldigt enkelt? Jag gillar deras kläder? Visst dom kanske inte har bästa kvalitet men modet ändras hela tiden och jag vet inte hur det är med er men jag behåller inte kläder år efter år.. Lite trash-varning på det kanske? Så hellre nya kläder ofta än att vara som mina läsare som aldrig byter kläder..?"

På en annan fråga om hennes läppar svarade hon sähär:
"Varför skulle jag göra det, mina läsare tycker ju att naturligt är bäst.. Det förklarar kanske varför mina 50 000 läsare går runt med trådsmala överläppar.. Nej hörri, bara för ni vill se förjävliga ut men naturliga är det upp till er!"

Är det verkligen så man får många läsare? Genom att anklaga dem för att aldrig byta kläder och ha för smala läppar? Jag fattar inte hur hon kan vara så otroligt korkad så att man anklagar sina läsare för att aldrig byta kläder och ha för smala läppar?

Jag blir bara mer och mer emot henne för varje inlägg jag läser.

Vad tycker du om Kissies.se? Har du aldrig läst hennes blogg, kolla in den HÄR då. Jag lovar att den är värd att klicka in på. Man blir chockad över att så många dumma saker kan finnas i EN blogg.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?