Cha cha bloggen...

2009



Igårkväll blev det först kräftskiva hos några kompisar och senare drog jag vidare och firade Carro som har fyllt år. Hade verkligen superkul, tror det var ett tag sedan jag skrattade så mycket på en kväll. Eller vänta, det var i fredags jag gjorde det, skitsamma jag hade kul iallafall.
Blev lite somriga frukter, kladdkaka och väldigt många gelegrodor som av någon konstig anledning lyckades hamna överallt förutom där dem skulle va...
Vid halv ett cyklade jag tillbaka till kräftskivan där mamma och pappa var och vid tretiden var jag äntligen hemma hos min egna säng igen.

Idag ska jag bara ta det lugnt och passa på att njuta av solen. Borde egentligen åka och träna lite ikväll men jag orkar inte idag, det får bli en annan dag istället...

Solen kallar...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?