Brännboll

2009



Nu när skolan har börjat är det så mycket att göra med läxor plus att det tar en stund för mig att komma hem också så det lär nog bara bli ett inlägg om dagen, iallafall på torsdagarna då jag har idrott till kl fyra...

Med risk för att låta som en outsider, vilket jag egentligen inte bryr mig om men ändå...Jag älskar verkiligen skolan. Om man räknar bort föreläsningarna och läxorna...eller läxorna är helt okej, men föreläsningarna. Jag har helt underbara kompisar som får mig att skratta hela dagarna, ettorna är väldigt roliga eftersom att dem fortfarande är lite försiktiga och försöker att smyga runt utan att vi märker dem, vilket får en att unda om man själv var så när man kom till en helt ny skola. Men jag tror inte det, vi kom in, blev ihågkomna som dem klumpigaste ettorna ever( iallafall jag och Carro) och vi var allt annat än tysta...När jag tänker efter borde tvåorna ha tyckt att vi var en typisk pain in the ass...men dem kanske njöt av att se oss onormalt klumpiga och väldigt skrattiga...

Passar på att ta en ordentlig stund framför datorn eftersom att fysikläxan är klar. Hade vatt bra att göra lite matte också så att man hänger med redan från början, jag får se hur det blir.

Nu ska jag njuta av en ledig stund. =)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?