17.38

2009



Glöm det jag sa om att det var fint väder i morse, nu regnar det...

Idag blev det en tur in till stan efter att ha lämnat av mamma på jobbet. Hittade inget speciellt förutom ett par jeanstights som jag dumt nog inte köpte. Just det, hittade också de slitna jeansen jag tänkte köpa och ett par jeans på JC. De slitna jeansen orkade jag inte prova eftersom att jag hittade dem på Hansa och den Ginatricot bygger dem om och Jeansen på JC var jag bara dum som inte köpte eftersom att det var precis sånna jag letat efter...

Det var också tänkt att vi skulle in om körskolan för att boka tid till kursen som krävs men den hann stänga innan vi hann dit tyvärr.

Funderar på om jag ska åka och pumpa Bettan, hon har lite för lite luft i däcken för att man ska få upp riktigt bra fart, det ska bara bli lite bättre väder först...

Bye!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?