17.28

2009



Det blev en runda till Malmöfestivalen med mamma, Johanna och mormor. Gick och kollade lite olika saker och även efter ett par solbrillor till mig eftersom att mina förra gick isönder... Tyvärr lyckades jag inte hitta några brilor och inte heller någon snygg skolväska.

Min kompis Emma ringde precis och det blir kanske att hitta på något ikväll, får se hur pass mycket klockan blir...

Sen en sak jag stör mig så sjukt mycket på. Igår mailade jag till cocoo.se och fick en banner som jag ska klistra in i min blogg så att jag senare kan ha tävlingar om NI, mina läsare klickar in tillräckligt ofta. Till problemet nu, när jag ska klistra in det i kodmallen blir det ingen ändring. Det är precis som att kodmallen har hakat upp sig... Skitjobbigt är det.

En sista chans får det nu, annars mailar jag till blogg.se och ber dem hjälpa mig...

Tudels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?