Torsdag- dan innan fredag

2009



Goddag, äntligen är skolan slut för idag. Trots många skratt och skala banan så var lektionerna riktigt dryga. Vi hade ett speciellt schema på grund av två personer som skulle prata om svanmärkt och rättvishandel. Så istället blev det att sluta tre istället för två, inte det man längtar efter men jaja.
Sista lektionen var ändå helt okej mest på grund av Alexandras skrattattacker som oftast slutar med att tårarna rinner och en svankommentar från läraren.

Skickade in min statistiska undersökning för feedback igår men har inte fått något svar så jag får väl klara mig utan. Känner att det kanske inte räcker till till ett VG men jag har gjort vad jag kan. Tänkte också att jag ska börja med mitt argumenterande tal för eller mot svanmärkta produkter och rättvishandel. Eftersom att det inte är min starka sida att prata inför folk så måste jag verkligen lägga ner mycket tid på det. Fick också reda på att jag har ett arbete i engelska som ska in på onsdag, helt plötsligt blev allt helt stressigt.

Nej, dags att finslipa matten.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?