SolSolSolSol

2009



...Ja precis vad dagen har bestått av...Satte mig i solen nästan direkt idag och läste min bok.
En stund efter lunch fick jag nog av solen och gick in och satte mig och spelade playstation (tihi vilket söndags-liv, sitta och spela playstation). Även om jag inte har gjort så mycket idag så känns det ändå skönt, jag har inte orkat göra något särskilt. Eller joo jag städade ju min garderob i morse innan jag gick ut, det hade jag glömt.
Jaja, ikväll blir det nog att titta på Wipe Out, typiskt mig att titta på sånna program där folk trillar ner och slår sig... jag kan inte låta bli att skratta åt dem, precis samma sak är det när folk slår sig i verkligheten, jag vet att man kanske inte borde göra det men det är så svårt att låta bli... Som tillexempel när jag trillade över ett parkeringsstaket, även om det gjorde skitont så kunde jag inte göra annat än skratta.

Nej nu ska jag ta en titt och se om jag hittar något finfint på internet. Jag kom på en ny sak jag ska införa här på bloggen: Dagens pryl, det kan vara allt från kläder till acessoarer eller smink. Låter det bra?
Frida







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?