Shopaholic? + Dagens pryl

2009



Kunde inte skriva något igår på grund av det datorförbud jag inte ens visste att jag hade men när jag kom hem märkte jag att datorn var försvunnen... BARA på grund av att jag inte hade plockat undan veckans kläder som låg överallt i rummet.
Igår fick vi tillbaka våra matteprov och fick kolla igenom dem, vilket inte var det roligaste jag har gjort, men det var ett g och det är jag väldigt nöjd med. Fick även lite feedback på min undersökning och skickade in den så nu är det bara att vänta på betyget. Efter skolan vid tretiden mötte jag upp en gammal skolkompis från grundskolan och hennes kompisar, vi gick och mös lite i stan och jag hittade en tröja jag spanat in väldigt länge som de nu sålde ut för 49 kr. (ord. pris var 199!). Hittade även en väska men den fick stanna kvar, kände inte att min ekonomi tillät mig att köpa den.
Efter stan fick jag skjuts hem och upptäckte som sagt att datorn var borta... Men det blev ändå en rolig kväll med många skratt tack vare knäckebrödsdansen på Talang, haha kolla in den HÄR om ni missade eller vill se igen...

Idag började jag med att träna dans och sedan lämnade jag och mamma av Johanna och pappa för att ta en shoppingrunda i stan, vilket är väldigt ovanligt med tanke på att mamma inte är ett direkt shoppingfreak jämfört med mig.
Började med att jag hittade en vit tröja med ett ansikte på till dansuppvisningen på entre och sedan en svart tröja till att dansa i och några armband som var dagens pryl för några dagar sen... Efter det kollade vi lite smått i olika affärer och sen åkte vi vidare till mobilia där jag sydde upp ett par jeans och hittade ett vanligt vitt linne och dagens fynd, två svarta bh:ar. Från början var det bara tänkt att jag skulle ha en som jag hittade på rea för 80 kr men efter att expediten informerade oss om att man kan köpa två rea-varor och bara betala för en så blev det snabbt en till likadan...(vilken fantasi Frida) Efter en hel dag på stan var både jag och mamma ganska slut i benen men vi bestämde oss för att avsluta på DinSko vilket jag aldrig skulle gjort, hittade ett par helt underbara sandaler med metalldetaljer, tyvärr fick dessa inte följa med hem, måste använda de skor jag har först...

Med tanke på gårdagens klipp så får tröjan från igår representera dagens pryl:



Svart tunika : Gina Tricot, skyndaskynda om ni vill ha!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?