Nationella i engelska.

2009



Nu är nationella proven i engelska äntligen över. Jag trodde att det skulle vara ett mycket lättare ämne att prata om (ungefär som i nian) men det var mycket svårare. Man fick 15 min att förbereda sig på vad man skulle säga men det var inte till så stor hjälp... Jaja nu är det iallafall över och jag slipper ha det framför mig, visserligen gick det inte så bra som jag hade hoppats på men jag klarar nog mig med ett G.
Annars har det inte hänt så mycket i skolan idag, jag och Alexandra gick lite på Matte workshop inför provet och sen hade vi bara nationella kvar.
Jag börjar förstå matten nu så förhoppningsvis får jag minst ett G på det. Har gjort förberedelseuppgifterna för g så nu är det vg/mvg som är kvar, får se om jag gör dem eller tränar lite extra på  G-uppgifterna.
Nu ska jag slappna av en stund och sen blir det antingen lite mer matte eller bara Tv:n.

Frida ♥









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?