Molningt

2009



Vaknade upp vid sextiden av att pappa hostade så att det hördes i hela huset och antagligen hela kvarteret också. Som tur var så lyckades jag somna om.
Jag hade först tänkt att jag skulle åka in till skolan vid 8 så att jag skulle va där vid nio och gå på mattegenomgång men jag hann inte bli klar plus att jag kände att jag behöver ta det lugnt en dag, kommer inte orka annars.
Har iallafall tänkt att jag ska gå igenom excel så att jag kan det ganska bra inför provet och sen skriva på historian.
Måste få tag i Alexandra om när hon tänkt släpa sig till skolan...
Märkte ni också att det inte var lika roligt att gå upp idag när solen inte skiner?
Jag tyckte det var mycket tråkigare och i klädväg hade man ingen fantasi, fick bli mina favorittröjor och ett par jeans, funkar alltid.

Nu ska jag ta tag i excel!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?