Åhh vi älskar Malmö FF...

2009



Vilken premiär!
Jag och pappa åkte in vid halv fyra och var vid den nya arenan vid halv fem. Redan när jag kom in på arenan blev mina ögon stora som tefat och inte krympte dem när jag fick se våra platser, utsikten över planen var den bästa man kunde ha. Invigningen började med att man spelade upp den nya versionen av MFF-hymnen och en operasångare sjöng. Sedan kom Olof Persson som har spelat i mff innan och sjön Perikles gamla diskodänga "var ska vi sova i natt". När han var klar intog Advanced Patrol och Gonza den så kallade scenen och tillslut sjöng Wilmer-x. I första halvlek av matchen hände inte så men i andra så rasslade det i nätet. 3-0 till Malmö blev slutresultatet.
Den största upplevelsen var nog inte själva matchen, det var alltruntomkring och att det var en ny arena.

Dagens citat: "Fan, jag tycker tillochmed att pisset ser himmelsblått ut idag"

Förklaring: I toaletterna fanns det blått rengörningsmedel.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?