22 april 2009

2009



Nu är engelskan äntligen över. Hade seminariet idag om thre olika läs-saker. Eftersom att jag inte tycker om att prata på ett främmande språk eftersom att mitt uttal suger så var jag sketanervös. Men när det väl var dags så gick det helt okej så jag överlevde...
Vid två när det var klart begav jag mig in mott stan för att hitta det svarta skärpet som envisar sig med att trilla ner. När jag köpte det så trodde jag att det skulle passa eftersom att det är elastiskt men nej, det gick inte.
SÅ, nu efter att ha sprungit i alla lindexaffärer mitt i stan så har jag gett upp, skärpet finns inte i mindre än 75 cm.
Nu får jag istället börja jakten på ett annat svart skärp.

I eftermiddag ska jag läsa in mitt tal som förresten var bra enligt feedbackkommentarerna... Om man vill ha MVG ska man kunna det utan stödord men jag vet inte riktigt hur det blir med det, ska lära mig så mycket jag kan och ta med mig stödord ifall det skulle gå åt skogen.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?