060409

2009



God eftermiddag, solen skiner inga sura miner... eller jo lite.
Vid elva tiden drog jag och Johanna på oss kläderna och cyklade till biblioteket för att lämna böcker. Jag hade planerat att inte låna några böcker men jag kunde inte låta bli, böcker är som en drog för mig, dem får mig att slappna av. Lånade bland annat "i taket lyser stjärnorna" och "min mamma sa att jag var sjuk". Efter biblioteket drog vi och pumpade Bettan och Calle och sen åkte vi hem för att käka lunch.
När vi kom hem njöt vi av en lunch i solen och efter det även en bok i solen.
Nu har mamma kommit hem och vi har tagit en lite fika med muffins, kladdkaka och ice coffee.
Nu tänkte jag spela lite på Playstation *hehe* men det verkar inte som att gamla otto vill starta..

Frida ♥


Linnéa

I taket lyser stjärnorna, säger bara bra val ;) den är riktigt bra, men den är hemsk...







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?