Semestrande

2016



Bloggen har ännu en gång ekat tom ett tag, men det är väl som det är!

Idag börjar äntligen min semester vilket i detta fall tyvärr inte innebar sovmorgon för min del. 03.50 ringde första alarmet och nu sitter jag på flygplatsen och väntar. idag bär det nämligen äntligen av till Skellefteå för att hälsa på pojkvän, hans släkt och allt annat som ingår. Sebbe åkte upp för en vecka sedan och nu kommer jag efter!

Då det mesta även är klart inför hösten nu kanske det kan sitta på sin plats att fira. Efter den 31 juli är jag inte längre anställd av region Skåne utan låter flyttlasset följa med Sebbe upp till Srockholm. Han har fått sitt första jobb och jag vill prova på något nytt! Lägenhet är fixad och det enda jag väntar på är anställningsavtalet på min nya avdelning som förhoppningsvis väntar på mig när jag kommer hem från Norrland. Det blir något helt nytt och spännande, och även ett steg närmre det jag faktiskt vill bli i slutänden nämligen barnmorska!

Ska försöka komma ihåg att droppa in här under veckan, om inte med text så med lite bilder. Kul att titta tillbaka på i efterhand.

Så länge en bildstorm från senaste månaden (?!)

Min pojkvän som den 1a juni även blev civilekonomen, vilken grej!

Sista sittningen inom studentlivet någonsin, full moon!

Nationaldagen bjöd på ledighet för mig, jag och Sebbe tog en dagstur till Köpenhamn













 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?