När man minst anar det...

2017



... så är vintern tillbaka igen. Tregradigt utomhus och små flingor som faller från himlen. Hoppas verkligen att detta bara är kortvarigt och att våren är tillbaka väldigt snart! Passande nog hämtade jag ut vårens sneakers på posten, men det verkar som att de får vänta i lådan ett tag till...


Nåja, onsdag idag vilket innebär ledighet för mig då jag jobbat sedan i lördags. Somnade i ett nafs igår och vaknade yrvaket upp 9 timmar senare och fick väcka S i ett ryck, tydligen hade han glömt ställa klockan. Hade kunnat sova ytterligare något men bestämde mig istället för att gå upp och få saker gjorda och förhoppningsvis få lika bra sömn inatt igen.

Startade projekt frosta av frysen vilket egentligen behövt göras för lääängesen men inte blivit av, det är ju sååå tråkigt och så har frysen bara fyllts på med ny mat varje vecka... men Idag passade jag på innan veckans storhandling och vilken skön känsla nu i efterhand! Bara det att kunna öppna lådorna utan några centimeter tjock is som tar emot... dagens första projekt är därmed avklarat!

Har som mål att försöka röra på mig minst 30 minuter varje dag och såg framför mig hur jag idag efter projekt frysen skulle ta en mysig promenad genom Hagaparken i vårsolen som värmer... vädret verkar ju ha andra planer men det ska inte stoppa mig, får bara se till att rota fram mössan och vantarna ur garderoben innan jag ger mig ut och gå i extra snabbt tempo!

Antar att det är lika bra att ge sig ut innan jag ångrar mig och snöandet tilltar!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?