En vår att se fram emot.

2016



Dagarna till examen blir allt färre och jag har inte riktigt kunnat greppa att det faktiskt snart är slut på nästan 17 års skola för mig, galet. Det ska bli fantastiskt skönt att äntligen få känna att jag är vuxen på riktigt och får göra det jag så länge sett fram emot, men samtidigt känns det väldigt vemodigt att detta är slutet på riktigt. Nåväl, jag har 5 dagar kvar att vänja mig på tills examensdagen är kommen.
 
Denna helgen har gått i lugnets tecken. Gjorde maximalt lite i fredags med undantag för en första tur till gymmet på VÄLDIGT länge. Fruktansvärt tungt men i efterhand var det lika skönt som alltid. Igår blev det långfrukost för mig och Sebbe innan vi begav oss mot Malmö och Emporia för en shoppingdag. Jag råkade ta sönder gylfen på mina favofitjeans i Skellefteå så var i akut behov av ett par nya och Sebbe skulle ha lite allt möjligt. Som paus i shoppandet blev det även lunch på Vapiano, pasta med salami, ruccola och vitt vin för min del - så gott! På kvällen fortsatte mysandet framför tvn med cola och en filt. Långfrukost även idag innan det var dags att fånga dagen så att säga. Jag har dock inget speciellt planerat utan bänkade mig i soffan där jag fortfarande sitter. Ska försöka läsa några sidor i boken jag håller på med, annars får jag se vad dagen har att erbjuda!
 
Igår bokades även julklappen som jag fick av Sebbe och i februari bär det av mot Stockholm för att se musikalen American Idiot. Vi passar på att ta några flugor i en smäll och gör hela vistelsen till en weekend med hotellfrukostar, shopping och lite komma ifrån vardagslivet, längtar redan! Blir en bra kickoff då mitt intro tar slut dagarna innan och veckan därefter alltså innebär att jag då är tänkt att arbeta själv utan handledning!
 
Nu ska jag ta tag i bokläsningen innan det lutar åt en liten tupplur,
 
HA DE!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?