Praktikdagen som blev pluggdag

2015



Har haft en underbart höstig helg. Mamma fyllde år i lördags så jag mötte upp resten av familjen innan vi begav oss till Danmark för en underbar dag. God mat och hösten som visade sig från sin bästa sida med solsken om än en aning kallt! Dagen avslutades med god mat hemma hos föräldrarna och en bra film att knoppa in till.
 
Igår kom mormor och morfar samt farmor över för att äta sig mätta på kakor och tårta innan jag och Johanna begav oss tillbaka till Lund. Fick även med mig en UNDERBAR present av mamma och pappa, "för att vi är så stolta över er". Vad det var kanske kommer upp i ett annat inlägg. Väl framme i Lund möttes vi av att någon lagt ut ett hot på appen Jodel mot universitetet vilket idag har resulterat i en oväntad hemmadag för min del. S erbjöd sig snällt att köra mig till praktiken i morse för att jag skulle slippa riskera något men jag valde tillsammans med handledaren att stanna hemma. Har nu i efterhand visat sig vara ganska smart då skolan nyligen gick ut med att ingen ska befinna sig på praktiken idag utan hemma. Ibland är det bra att vara lat, heh.
 
Nåja, hemmadag idag alltså, ska försöka få klart en uppgift från praktiken och kanske lite plugg inför sluttentan som äger rum om lite mer än en månad. Hade planer på att traska till gymmet men även det är tydligen nerstängt idag, kanske bäst så för att inte gå ut och riskera något.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?