Långdragare

2015



Andra praktiken för denna termin kan bockas av vilket är helt fantastiskt. Tyvärr känner jag inte att jag lärt mig särskilt mycket under denna praktiken vilket gör det ännu skönare att den är över!

Fick på köpet en långhelg innan en veckas skola väntar från och med måndag, sluttentan infaller även om en vecka och jag börjar känna mig lite pirrig. Ser fram emot att få den skriven men känner mig långt ifrån redo... Nåväl, får se till att använda all ledig tid jag har till att nöta tentan! Idag ska jag åtminstone passa på att städa lite och måla naglarna (något man annars kan glömma inom vården) innan jag tar tag i böckerna igen. Ikväll återstår det att se vad som händer, antingen blir det myskväll med Johanna eller party med Gabbsan, dock inte allt för hårt party, måste vara uppe till 11, tog ett spontanbeslut i helgen som infaller imorgon, SPÄNNANDE! Efteråt ska jag och S ta en tur till Malmö, titta affärer, fika och bara vara, längtar!

Ska passa på att dra mig lite längre innan långfrukost väntar!

Hösten som jag vill ha den, utan regn och rusk, tagen för någon vecka sedan!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?