Maximal carpning av dagen!

2015



Tentan gick som på räls (eller kanske inte riktigt), men nu är skiten skriven och jag kan inte göra något åt saken förrän den 29 augusti om det nu skulle visa sig att jag inte klarar den.
 
Efter tentan mötte jag upp Gabbsan och vi bestämde oss för att njuta av vädret och begav oss ner till stan för en promenad. Jag var sugen på att unna mig något fint och Gabbsan skulle ha tvål. Något fint hittade jag inte uten det slutade med att vi yrade runt inne på ICA med målet att "hitta något kul". Det slutade med att jag rullade ut från ica med tandborstar och russin, väldigt mycket party över det!
 
Nu har vi precis kommit ner efter att ha käkat middag på taket. Kan ha lyckats göra den godaste pizzan jag ätit på evigheter. Salami, färska champinjoer, rödlök och paprika visade sig vara en ypperlig kombination. Speciellt samtidigt som solen värmde i ansiktet och fåglarna kvittrade. Kvällen kommer bjuda på mys, mys, mys och ännu mer mys. Ska måla naglar, packa in ansiktet i ansiktsmask och kanske se en tjejig film. Får ständiga uppdateringar från vännerna som röjer i Göteborg och blir bara mer och mer säker på mitt beslut att stanna hemma!
 
Vet helt seriöst inte hur många bilder jag tog på dessa drömmiga träd. Måste bjuda på några, men ska skona er från de flesta!
 
 
okej, förlåt. slut på träden.
 
Och finally, snodde en matbild från Gabbsan, lyckades trycka i mig maten innan jag kom på att ett instagram-moment var lägligt.
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?